Body

Afrikaans Newsletters

Aggressiewe Goedhartigheid

David Wilkerson (1931-2011)

Die Heilige Bediening van Versoening

Die meeste Christene wat ek ken is goedhartig, liefdevol, bedagsaam, sorgsaam en behulpsaam. Ek glo baie min mense in die kerk dink aan hulself as nie goedhartig nie. Ek dink nie jy kan 'n ware Christen wees en nie goedhartig wees nie.

Wanneer ons aan goedhartige mense dink, is die beeld waaraan ons dink stil, saggeaarde mans en vroue wat waarskynlik nooit 'n negatiewe woord oor iemand te sê het nie. Hulle is aangenaam en saggeaard, altyd bereid om iets vir 'n ander persoon te doen en het altyd 'n vriendelike woord op hul lippe.

Dit Mag Lyk Asof Ek Omsingel Is

Gary Wilkerson

Om Volkome Op God te Steun as Jou Vertroue

Toe Dawid Psalm 3 geskryf het, het hy 'n dramatiese en verwoestende tyd in sy lewe beleef. Oorweldig deur ondraaglike beproewinge, het hy met angs uitgeroep: “O Here, hoe het my teëstanders vermenigvuldig! Baie staan ​​teen my op” (Psalm 3:2, AFR53).

Gebed Wat God Behaag

David Wilkerson (1931-2011)

Ons Diepste Behoeftes Word Deur Sy Begeerte Aangespreek

Ek glo dat die kerk nooit die belangrikheid van gebed sal begryp nie totdat ons een fundamentele waarheid verstaan. Eenvoudig gestel, gebed is nie net vir ons eie voordeel of verligting nie, maar eerder vir die behae van die Here.

Moet Nooit van Christus Afvallig Raak Nie

Gary Wilkerson

Die Een Ding Wat Nodig is om Staande te bly in Hierdie Tye

Deur die hele Nuwe Testament word vir ons gesê dat daar in hierdie laaste dae 'n groot afvalligheid sal plaasvind. Jesus het gesê dat selfs sommige toegewyde diensknegte – “as dit moontlik was, ook die uitverkorenes” (Matthéüs 24:24, AFR53) – dalk van die geloof afvallig sal raak.

Dit laat 'n duidelike vraag ontstaan ​​vir elke ernstige Christen wat in hierdie gevaarlike tye leef. Wat kan ons geloof wegneem en wat verg dit om daaraan vas te hou?

Waarom God Wag om Ons Gebede te Verhoor

David Wilkerson (1931-2011)

Deur Swaarkry Leer Hy Ons die Dieptes van Sy Liefde

In Jesaja 29 het die profeet Jesaja vol trane voor God se volk in Jerusalem gestaan ​​terwyl hy 'n vreesaanjaende boodskap oorgedra het. Hy het gesê dat 'n groot en vernederende toets van geloof op hulle gewag het. Hulle sou almal eendag wakker word, oor die stadsmure uitkyk en 'n wrede vyand rondom hulle sien: die Assiriese leër.

Die stad van God sou beleër word. Die Assiriërs sou grondwalle buite die stadspoorte bou om oor die mure te klim. Hulle voetsoldate sou dag en nag die stad met stormramme stamp.

Teleurstellings Kan Gevaarlik Wees

David Wilkerson (1931-2011)

Om Aan God Se Naam Vas te Hou in Ons Angs

Elke kind van God beleef teleurstellings. Soms kan ons totaal verslae, wanhopig en dood van binne voel omdat al ons hoop, drome en vooruitsigte nie uitgewerk het nie. Ons mag dalk op iets hoop, God daarvoor soek en met verwagting daarop wag, maar ons sien dit nooit gebeur nie. Al hierdie dinge bring teleurstelling, en dit kan lei tot angs. Angs is 'n pynlike verlies van moed, 'n gevoel van hopeloosheid dat, ongeag hoe hard ons ook al probeer, dinge nooit vir ons sal uitwerk nie.

Die Goedheid van God in Verhoring van Gebed

Gary Wilkerson

Satan se beskuldigings openbaar dikwels hoe goed God is.

Jy het pas jou kop opgelig en jou oë stadig oopgemaak na 'n tyd van gebed. So, wat gebeur nou? Wat is die effek van dit wat jy so pas gedoen het? Wat sal die impak wees? Wat is jou verwagting?

Dikwels vergeet ons ons gebede sodra ons dit gebid het. Sommige van ons beskou gebed as ‘n plig, iets wat ons doen voordat ons met die dag begin of aan die einde van die dag. Vir sommige is gebed 'n gebaar wat gedoen word namens iemand in nood of om 'n eie versoek te rig. Watter verskil dink ons maak ons gebede regtig?